یک روز سفر در مرداب هسل، وربن و متل قو

1403/04/10

سلام ، گزارش سفر ما در تاج تراول به این صورت بود که ساعت چهار و نیم صبح از تهران حرکت کردیم و  ساعت هفت در رستوران طبیعت برای صرف صبحانه توقف کردیم و ساعت هشت به لوکیشن رسیدیم همسفران تاج تراول سوار نیسان شدند و به سمت مرداب هسل حرکت کردیم در انجا از همسفران با چای پذیرایی شد و بعد از کلی گشت و گذار و عکاسی به سمت مرداب وربن که در همان نزدیکی تغییر لوکیشن دادیم و در انجا به طور گروهی با بچه ها در فضای آزاد و ساکت لند اسکیپ چند دقیقه ای مدیتیشن کردیم و نزدیک های ظهر سوار اتوبوس شدیم و به سمت نمک ابرود حرکت کردیم و دوستان از تفریحات مجموعه مثل سورتمه و تلکابین و کرایه دوچرخه استفاده کردند و ناهار را در همان مجموعه تفریحی توریستی نمک آبرود صرف کردیم و بعد از ان به ساجل متل قو رفتیم واز دوستان با عصرانه ای مفصل پذیرایی شد و همسفران از تفریحات آبی ساحل دریا لذت بردند و هنگام غروب ساعت شش به سمت تهران حرکت کردیم.

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید.