تور گلابگیری قمصر 14 اردی بهشت

تور گلابگیری قمصر 14 اردی بهشت
1403/02/18

تور گلابگیری قمصر 14 اردی بهشت






جمعه 14 اردی بهشت با 80 همسفر قشنگ به همراه تیم تاج تراول آرش و هومن راهی کاشان شدیم.80 همسفر عاشق بهار 80 همسفر عاشق گل و تیمی که میخواست تمامی همسفرانش را خوشحال کند .

بعد از اینکه در اتوبوس همسفرها با هم آشنا شدن و لبخند میزدن در انتظار سرمست شدن از بوی گل محمدی بودن بین راه برای صبحانه توقف کردیم و بعد از خوردن صبحانه به سمت باغ گل حرکت کردیم.

همسفرهامون با چشمهایی پر از شوق در میان باغ گلهای محمدی عکس میگرفتن و گلها رو بو میکردن و روحشون و تازه میکردن وقتی همه لبریز از عطر گل بودن به سمت کارخانه گلاب حرکت کردیم و شیوه صنعتی گلابگیری رو یاد گرفتیم دیگه وقت خرید عرقیجات کاشان بود به سمت فروشگاه رفتیم و همسفرها مشغول خرید عرقیجات بودن و جالب اینکه در همان فروشگاه به روش سنتی در حال گلابگیری بودن.

وقت نهار بود و همگی به سمت رستوران زیبا و دلنشینی که تاج تراول تدارک دیده بود رفتیم .همسفرها نهار را میل کردن و بعد از کمی استراحت به سمت باغ فین کاشان رفتیم.

باغی که زمانی امیرکبیر در آن قدم زده نفس کشیده و. باغی زیبا که الان ثبت جهانی شده.با همسفرها عکس گرفتیم و این عکس شد یادگاری از روزی بهاری که سرمست عطر گل محمدی بودیم.

به امید اینکه شما هم همسفر بعدی تاج تراول باشید


فاطمه عبداللهی


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید.
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS