مرداب هسل، جنگل مشعل و ساحل خزر- فولبرد

1403/03/20

• سفر از ما، انسانهای صبورتری می سازه.

باز هم تور، باز هم سفر، باز هم یه خاطره سازی با آژانس تاج تراول رو تجربه کردیم.

روز 14 خرداد 1403 ساعت 4:30 صبح به همراه تعدادی همسفر باحال و خوش انرژی از پایانه بیهقی راهی جاده شدیم. در ابتدای سفر من و همکار عزیزم اطلاعات لازم رو در اختیار عزیزان گذاشتیم و برای ایجاد ارتباط بیشتر طبق رسم همیشگی معرفی رو شروع کردیم.

در طول مسیر برای اینکه ترافیک قابل تحمل بشه بازی کردیم و میرمهدی عزیز اطلاعاتی در مورد لوازم طبیعتگردی به دوستان داد.

برای صرف صبحانه در رستوران طبیعت توقف کردیم و سپس به مسیر ادامه دادیم.

به محل همیشگی که نوبت میرسه به نیسان سواری رسیدیم محلی که از قبل آژانس تاج تراول هماهنگی های لازم رو داشتند، و مسافرای گلمون با کلی هیجان سوار شدند و پس از گذروندن مسیر جنگلی توی هوای دلپذیر خردادی رسیدیم به محل کمپ مرداب هسل

برای دوستان بازی های گروهی راه انداختیم و با چای ذغالی پذیرایی شدند.

بصورت دسته جمعی زدیم به دل جنگل سبز مشعل و پس از گذروندن زمانی برگشتیم برای صرف ناهاری که تاج تراول تدارک دیده بود.

دیگه وقت ترک مرداب بود و باید میرفتیم تا به مقصد بعدی یعنی ساحل میرسیدیم. نگم براتون از قایق سواری روی موج های دریای زیبای خزر

با کلی عکس و فیلم و خاطره باید برمیگشتیم تاج تراول دوستان رو ب عصرانه و بستنی دعوت کردند.

وقتی دارم اینارو مینویسم دلم میخواد از جزییات بیشتری از سفرم بگم که فکر میکنم حالا حالاها باید نوشت، از بس که سفر جذاب و هیجانی بود برای خودم.

خلاصه که در راه برگشت هم به بازی و همخوانی با موزیک ادامه دادیم و ساعت 11 شب سفر یکروزه ما در پایانه بیهقی به اتمام رسید.

خوشحالم که من و عزیزانمون در آژانس تاج تراول یکبار دیگه میزبان همسفرای جدیدی بودیم که رضایت و خرسندی رو لحظه خداحافظی ازشون دریافت کردیم.

به امید ایران همیشه سبز

هانیه حسنی

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید.