سفرنامه تور فیلبند

سفرنامه تور فیلبند
1403/03/06

سفرنامه تور فیلبند

تاج تراول صبح زود به سمت روستای چلاو  حرکت کردیم . به ورودی روستا که رسیدیم با مینی بوس های فیلبند به سمت دشت سنگچال حرکت کردیم. دشتی که از زیبایی باعث محو شدن نگاهها میشد. دشتی که با گله گوسفندان سفید و سیاه بین سبزی دشت تلاقی رنگی فوق العاده به طبیعت داده بود . بچه ها قدم میزدن و  از زیباایی لذت میبردن. جنگل و رود تپه های سبز در کنار روستای رنگی همراه با آسمانی آبی.

به سمت فیلبند حرکت کردیم.وقتی به فیلبند میرسیم تازه میفهمیم چرا فیلبند یعنی رفع خستگی . به گویش مازندرانی فل یعنی خسته بند یعنی بند آمدن . وقتی آن طبیعت زیبا را میبینیم واقعا خستگیمون درمیره و پر از حس انرژی و حال خوب میشویم. به تدارک تاج تراول چادر زده شده بود تا همسفرها استراحت کنند.با چای آتشی پذیرایی شدیم و به سمت ییلاق بالا حرکت کردیم.از میان ابرها گذشتیم با صدای زنگوله ی گله گوسفندهایی که درمیان ابرا گم شده بودن.

تاج تراول


وقتی به ییلاق رسیدیم با تجربه و هنر یکی از لیدرهامون مدیتیشن کردیم و به ارامش مطلق رسیدیم و با هنرنمایی یکی دیگر از لیدرها از صدای موسیقی گیتار و هم نوایی لذت بردیم. به سمت چادر برگشتیم و با چای ذغالی خسنگی درکردیم.و با تفنگ ساچمه ای مسابقه ای برپا شد که هیجان دوباره ای به بچه ها داد.

حالا وقت برگشت به تهران بود و میدونم دلهای بچه ها در فیلبند جا ماند و حس زیبای دیدن طبیعت بی نظیر فیلبند همیشه در ذهن و جانشان ماند.

ممنون از تاج تراول برای تدارک این سفر زیبا


عبداللهی

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS