سفرنامه هسل
1403/03/04

هر وقت دیدی شدیدا گره تو کارت افتاده و نمی دونی باید چکار کنی ، سفر کن . سفر کن تا به شکل معجزه اسایی در همان ابتدای سفر شاهد محو شدن درصد بالایی از دغدغه هات باشی...

از ساعت 4 صبح بود که مسافران عزیزمان با چشمان نیمه باز اما پر انگیزه و اماده  برای کسب تجربیات جدید سوار اتوبوس می شدند.

بعد از حرکت و کمی استراحت ، مسافران را با موزیک و بازی و معارفه اماده یک سفر هیجان انگیز کردیم . در معارفه هر کس به نوعی امادگی خودش رو برای هدیه کردن تخصص و توانمندیش به دوستانش اعلام می کرد . بعد از صرف صبحانه به میزبانی تاج تراول در رستوران طبیعت به سمت مرداب هسل حرکت کردیم.

اونجا غیر از بازدید و عکاسی و چای اتشی و بلال و تاب سواری در ارتفاع و .... یک سورپرایز فوق العاده هم برای مهمانان تاج تراول داشتیم  که بقول خودشون شیرینی سفرشون رو دو چندان کرد :مرداب وربن ! در مسیر پیمایش  جنگلی بسمت مرداب وربن با انجام تمرینات "حضور در لحظه " انرژی و ارامش طبیعت رو به غایت لمس و تجربه کردیم و وقتی به مرداب وربن رسیدیم ، دقایقی در کنار هم مدیتیشن کردیم .،

ما راهنمایان تاج تراول با عشق تمام فکر و ذکرمان انرژی خوب مسافران عزیزمان بود اما همسفرانمان هم مدام با گفتن تجربیات لذت بخششون از بخش های مختلف سفر این انرژی رو بهمون بر میگردوندند.

ناهار رو در نمک ابرود سرو کردیم و بعد از کمی استراحت و تفریح در نمک ابرود راهی متل قو ، ساحلی پر از تفریحات  ابی اما این بار بارانی شدیم . لذت بردن هنریست که خوشبختانه تمام همسفرانمان در ان ماهرانه رفتار کردند. تاج تراول هم فکر اینجا را کرده بود و با پانچوهایی که به مسافران دادیم توانستند ساعتی را به تماشای صحنه ی کمیاب ترکیب اب باران با امواج دریا  بنشینند .

در مسیر برگشت به تهران هم در حین پذیرایی تاج تراول ، خاطرات ، دستاوردها و تجربیات رضایت بخش مسافران از سفر سینرژی بالایی بود که به گروه منتقل شد و جایگزین تلخی دل کندن از سفر و همسفران مهربان و پر انرژیمون بود .

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید.