تور یکروزه فیلبند و سنگچال

1403/02/25

سفر آدم رو بزرگ میکنه و تجربه هایی پیش روت میزاره که در زندگی روزمره سخت به دست میاد.

روز چهاردهم اردیبهشت ماه 1403 ساعت 4 صبح بود که من و همکاران عزیزم در آژانس تاج تراول پذیرای حضور نزدیک 80 نفر همسفر جدید با دو دستگاه اتوبوس شدیم تا گوشه ای از ایران زیبا رو بهشون معرفی کنیم و یکروز خاطره انگیز براشون بسلزیم.

سفر ما به سمت فیلبند زیبا و معروف به اقیانوس ابر بود.

در ابتدای حرکت برنامه سفر رو که قرار به کجا بریم و اطلاعات لازم در مورد منطقه رو خدمت عزیزان گفتیم.

و به رسم عادت شروع به معرفی خود و همسفرامون شدیم تا کمی بیشتر ارتباط بگیریم و دوستان باهم بیشتر آشنا بشن.

برای صرف صبحانه در رستوران شازده ماهان توقف کردیم و بعد از گرفتن عکسها و فیلم دسته جمعی راهی ادامه مسیر شدیم.

در مسیر با هماهنگی قبلی آژانس تاج تراول مسافران عزیزمون رو سوار سه دستگاه مینی باس کردیم و حدود 1 ساعت مسیر رو تا روستای فیلبند طی کردیم.

پس از دادن تایم مناسب برای گشت در منطقه عزیزان رو برای بازیهای گروهی جمع کردیم و کلی یاد خاطرات کودکی کردیم. بازیهایی مثل وسطی، عمو زنجیر باف، طناب کشی و گرگ و میش

برای صرف عصرانه برگشتیم و پس از پذیرایی با انرژی های خوب دوستان به سمت دشت سرسبز سنگچال رفتیم. وای که عجیب این منطقه توو این فصل زیباست.

بعد گشت باید راهی تهران میشدیم، وقتی همه سوار اتوبوس شدند با چای و نسکافه از همسفرای خوش صحبت و خوبمون پذیرایی کردیم.

تا تهران موزیک گوش دادیم و صحبت کردیم و در نهایت نزدیک ساعت 22 آهنگ خداحافظی رو گذاشتیم و دقیقن ساعت 22 به پایانه بیهقی رسیدیم.

همیشه لحظه خداحافظی سخته ولی برای من رضایت و خوشحالی همسفرامون این لحظه رو آسون میکنه.

خوشحالم که در گروه تاج تراول بعنوان یکی راهنمایان طبیعت باز هم تجربه ای دیگه کسب کردم.